keskiviikko 8. lokakuuta 2008

Without Permission

"I just don't know how you could go without permission"

Olen tehnyt paljon asioita ilman lupaa. Oikeastaan olen koko ikäni ollut jotekin sisimmässäni sitä mieltä, että jos tuntee säännöt, niitä voi joskus vähän rikkoa. Ja olen aina ollut hyvä puhumaan ihmisiä ympäri; tai ehken hyvä, vaan pikemminkin hyvin taitava. Ja olen aina ollut kärsimätön ja halunnut kaiken heti.

Mutta kaikkea ei voi saada.

On oikeastaan aika kummallista, että olen toisaalta varsin pessimistinen - jos asiat menevät juuri niin kuin toivoisin, minun voi olla vaikea uskoa niiden olevan totta. Toisaalta taas huomaan varsin usein, että asiat ovat todella menneet toiveideni mukaisesti, oikeasti.

Silti aina välillä saa muistutuksen siitä, ettei kaikkea ole tarkoituskaan saada. Jotkut asiat vain sulkevat toisensa pois. Voi miten vaikea sitä on joskus hyväksyä!

"every moment brings me down when you're not around"

The National - Without Permission

Ei kommentteja: